رفتن به محتوای اصلی
۹ شهریور, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۴
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم:

حضور در میان مردم وظیفه مسئولان است

مطلب بدون عنوان 2118
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: حضور در بین مردم و نشستن پای صحبت‌های آن‌ها یکی از وظایف اصلی مسئولان است.

سید مهدی قریشی در حاشیه گفت‌وگوی بی‌واسطه مسئولان شهری با مردم که به مناسبت هفته دولت هر شب در یکی از مساجد استان قم برگزار می‌شود، در گفتگو با شهرنیوز اظهار داشت: دیدارهای چهره‌به‌چهره با مردم موجب افزایش همدلی بین مسئولان و مردم می‌شود به‌طوری‌که اول انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که این مردم بودند که انقلاب کردند این مردم بودند که در جبهه‌ها حضور داشتند.

وی ادامه داد: در طی این دهه‌ها و در دولت‌های مختلف مردم همیشه در صحنه‌ها بودند، در انتخابات مردم مسئولان را انتخاب کردند، همه‌جا در بحران‌ها مردم پای‌کار بودند؛ لذا همه چیز متعلق به مردم است و حضور در بین آن‌ها و نشستن پای صحبت‌های آن‌ها یکی از وظایف اصلی مسئولان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در خصوص اهمیت پروژه‌های شهری و بهره‌برداری از آن‌ها، تأکید کرد: اگر پروژه‌ای شروع می‌شود بر اساس نیاز شهروندان باشد، بنابراین افتتاح هر کدام از این ها در زندگی مردم ملموس است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه با وجود همه تلاش‌های که صورت‌گرفته است چه موانعی باعث شده استان قم نتواند به آن جایگاه مناسب خود در سطح کشور برسد، بیان داشت: یکی از دلایل این بوده که ما برای توسعه همیشه دنبال بودجه بودیم و تک شهرستان بودن مانع از گرفتن بودجه‌های لازم شده است.

قریشی ادامه داد: از دو سال گذشته که دو شهرستان به استان قم اضافه شده تا حدی این مشکل در حال برطرف شدن است.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/9cN3